Glad Påsk önskar Bostadsskolan!

Ska du snart köpa din första bostad, planerar du för nästa eller ska du kanske hjälpa ditt barn med första bostadsköpet? I vårt påskägg finns något för alla! Varför inte utmana de andra i familjen i vårt quiz om att köpa bostad?

Vi på Bostadsskolan önskar er en Glad Påsk!

Vårt påskägg passar alla i hela familjen! Det passar dig som ska köpa din första bostad, till dig som planerar att köpa nästa bostad eller till och dig som är förälder och vill hjälpa ditt barn att köpa sin första bostad.

När du tröttnat på påskmaten och påskgodiset kan du delta vårt quiz om att köpa bostad här (nedan) och se vem i familjen som kan mest!

Vi tror att nyckeln till den första bostaden är att tidigt planera för det första bostadsköpet. Du hittar all tänkbar information om bostadsmarknaden här på Bostadsskolan.se.

Tips på läsning till dig som är ung:

Se i vår sparkalkyl hur mycket du behöver spara för att kunna köpa din första bostad!

Tips på läsning till dig som förälder:

Andra aktuella artiklar:

Bostadsskolan jobbar för att göra bostadsmarknaden tillgänglig för alla. Vi samlar allt du behöver veta om ditt bostadsköp på ett och samma ställe. Till Bostadsskolans startsida

Testa dina kunskaper

Quiz: Köpa bostad